Cchi dicinu i stilli allu paisu? Vu dicu ghia cà cciaiu studiatu nu misu.
Liggiti a riga vostra si vuliti capisci E mindiitici u caricu vua ca ghia ci vaiu lisciu.
Muntunu Non è u momentu di fa u sturutu o di ti fa piglia da rampina mintiti u cori npaci e trova l’accordo ca a soluzione è vicina Lavora e nno fa pagliette ca a fine d’annu ti truuvi cu ancunu sordi i chiù nda sacchetta.
Toru Ancora nu pari i jiurni e pu finalmente capisci da quala capa puzzidi u pisci Ci poni gessi jurnate bone e jurnate no Ma t’ada da na regolata Si vu ca chilla cosa ti sia svelata.
Gimielli Stadi arrivannu a granni nuvità a fine novembri u progettu si vedrà Ppi tia granni soddisfaziouni ci sarà però di l'amici non t’ada scurdà.
Crancu Na grandi fatica t'aspetta po caccià fora i mani nda sacchetta L’idea tua è bona e tutti l’accoglierannu Ma nu fa u fissu versu fini d’annu.
Liunu Doppu dui misi i ncazzatura t’aspetta nu poco di ricriatura Na soluziuni a stà ppi truvà ancora nu pari i jurni e chillu prublema si nni va.
Virgina Non ti spagnà di cangià u modu di pinsà nu pocu i modernità mali non ti fa Di difficili non ce nente si ti cacci i brutti pinzieri da nda menti.
Vilanza Sta pinzannu ndu modu giustu ogni tantu ghe bbuonu a ghessi tuostu Ma ada gessi puru onestu Si no puru l’amici ti fani i cuusti.
Scurpiunu U passatu ghe passatu eppure certi cose nnu nda scurdatu Ma si tu u fa, a fortuna passannu ti porta na granni cuntintizza ppi tuttu l’annu.
Saggittariu Non ci perdi a capu natra vota a vita giradi cumu na rota na vota va bbona na vota no ma ogni tantu na cangiata ci vò.
Crapa Ti cummenidi a ghj alla mmiata e non ti spagnà ca a fortuna è cangiata Pripariti a ti fa na bella risata ca finalmente a bella notizia ghedi arrivata.
Acquaru Nu perdi tiempu e nun ti scuraggià portiti avanti, mintiti a studià Ragiona cca a menti fridda e ogni cosa allu puustu giustu si minta.
Pisci Chillu ca tieni ncapu ghe na cosa bella a partita a po’ vinci ma statti accuurtu a chilla Ancunu da luntanu portidi boni novità i lavuru va bbuunu ma t’ada sapì cumpurtà.