Nota: Devi essere registrato per poter inserire un messaggio. Per registrarti, clicca qui. La Registrazione è semplice e gratuita!
|
V I S U A L I Z Z A D I S C U S S I O N E |
admin |
Inserito il - 29/07/2014 : 09:37:54
Archeo-Forum. Poesie di Rino Ippolito. Continuiamo con questa rubrica a riscoprire “antichi” post sul forum Oggi segnaliamo un messaggio di Rino Ippolito -il caro "Presidente" che pochi giorni fa ci ha lasciato e che ricordiamo con affetto-: sono tre sue Poesie pubblicate nel novembre 2006 sul vecchio forum al link: http://www.santagataviva.it/oldforum/show/588577.html
CORE NUSTALGICO (dedicata a Angelo Spinelli, emigrato santagatese tornato a Sant'Agata dopo 52 anni)
Santagata mia sant' Agata bella io so' patuto chere guagliune quando saglietto ncoppa o vapore virette e luci e s' alluntanà. dinta a stu core sentette dulore lascianne a mammema dinti e paure. Quando sbarcai a porto madera nu furastiero dicette guagliò!! chisto è u paese du tango e l' ammore ma nun pensà ca non se lavora. dopo tante anne che songo turnato io aggiu capito tu chire pe me. Solo l' addore di chiste muntagne mi fannu vivere senza magnà. Caro Signore ca n' cielo tu stai fammi murì e lasseme ca!!!!!
Rino Ippolito - O BAR E MATTOLINO
Gente popolo currite, dinto o bar e l' esaurito primma e tutte ci truvate nu guaglione ammartenata nu vinello pè mbriacune, na marsala pè signure pò restate a bocca aperta pa bellezza do lucale chisto bar è nu splendore, l' anno tutto rinnuvato ma e guagliune nu o sanno cà Rafele la pavato!
Rino Ippolito -
I PAZZI DO BAR I MATTOLINO
Ca simme tutti pazzi tutti pazzi simmo cà perchè sultanti i pazzi chesti cose o ponno fà. Io so pazzo ma volesse ca stù munnu se cagnasse cà nun fosse sempe u stesse e fernessimo e suffrì
Rino Ippolito -
A FESTA A SELVA
Vicino a casa mia sta nu cunventu Domenica mattina o mMunsignore me porta a Sela e non me dice niente Prievete, Vescovi, Sindaci, Assessore, Professori femmene eleganti e tanta bella gente! Dinta a cucina calda e chiene e fummu io ci trovai a Luciano "o bello" insieme a Franca, Maria e Stella tra pummarole e vino. Embè dico accussì chesto va bene quando uno da a parola e fedeltà. Dio solo 'ncielo na pigliato ***** di chello ca succede dinta a cucina. E quando a sera poi tutto fernette o Monsignore ci benedicette.
Rino Ippolito
|
|
|
Santagataviva2004 Forum |
© Santagataviva2004 |
|
|
Questa pagina � stata generata in 0,05 secondi. |
|
|